Ukažte, kam jste se posunuli a co plánujete do budoucna!
Když chcete představit zásadní události týkající se vašeho brandu. Pro čtenáře je to velmi snadno čitelný a záživný formát, jak se o vás něco dozvědět. Vyberte zásadní okamžiky na časovou osu a nechte publikum, ať ji proskenují očima.
Jak na to
- Rozmyslete si téma pro svou časovou osu – může to být například historie vaší společnosti, kariérní dráha vašeho kolegy nebo zásadní momenty při vývoji vašeho produktu. Nebo s sebou vezměte své publikum na výlet do budoucnosti – stavíte nový závod nebo otevíráte obchod? Ukažte následující kroky.
- Sesbírejte všechny informace, které chcete ukázat do chronologického pořadí. Připojte fotografie nebo náčrty, pokud je máte k dispozici. Není ale nutné mít obrázek pro každý bod v časové ose.
- Načrtněte si hrubý nápad, jak osu zpracovat, na papír a rozhodněte se (podle množství informací), jestli to bude jen malý doplněk ke článku, celá dvoustrana, nebo dokonce osa přes několik stran.
- Připravte text po korektuře a obrázky. Mělo by být jasné, ke kterému bodu patří jaký obrázek. Pošlete vše svému grafikovi a nechte ho vymyslet pěkný layout nebo animaci.
📝 Checklist
✓ milníky
✓ krátký text, resp. titulek ke každému milníku
✓ fotky, ilustrace nebo grafy pro doplnění (pokud je to relevantní)
Časová náročnost: 1/5
Finanční náročnost: 1/5
Délka: 3/5
💡 Tajný tip 💡
U tohoto žánru čtenáři ocení, když je nezahltíte textem.