#9 ČASOVÁ OSA

Ukažte, kam jste se posunuli a co plánujete do budoucna!

Když chcete představit zásadní události týkající se vašeho brandu. Pro čtenáře je to velmi snadno čitelný a záživný formát, jak se o vás něco dozvědět. Vyberte zásadní okamžiky na časovou osu a nechte publikum, ať ji proskenují očima.

Jak na to

  1. Rozmyslete si téma pro svou časovou osu – může to být například historie vaší společnosti, kariérní dráha vašeho kolegy nebo zásadní momenty při vývoji vašeho produktu. Nebo s sebou vezměte své publikum na výlet do budoucnosti – stavíte nový závod nebo otevíráte obchod? Ukažte následující kroky. 
  2. Sesbírejte všechny informace, které chcete ukázat do chronologického pořadí. Připojte fotografie nebo náčrty, pokud je máte k dispozici. Není ale nutné mít obrázek pro každý bod v časové ose. 
  3. Načrtněte si hrubý nápad, jak osu zpracovat, na papír a rozhodněte se (podle množství informací), jestli to bude jen malý doplněk ke článku, celá dvoustrana, nebo dokonce osa přes několik stran.
  4. Připravte text po korektuře a obrázky. Mělo by být jasné, ke kterému bodu patří jaký obrázek. Pošlete vše svému grafikovi a nechte ho vymyslet pěkný layout nebo animaci. 

📝 Checklist

milníky
krátký text, resp. titulek ke každému milníku
 fotky, ilustrace nebo grafy pro doplnění (pokud je to relevantní)

Časová náročnost: 1/5
Finanční náročnost: 1/5
Délka: 3/5

💡 Tajný tip 💡

U tohoto žánru čtenáři ocení, když je nezahltíte textem.