Featured Image
Jedno téma – mnoho odpovědí. Došly vám nápady, jak kolegům představit nové zaměstnance? Anketa se třemi stejnými otázkami pro každého z nich je jednoduchý a čtivý způsob, jak to udělat. Připojte jejich fotky nebo karikatury, …
Featured Image
Inspirujte jako Gándhí nebo Werich! Když chcete sdílet inspirativní, motivující, vtipné nebo hluboké poselství. Citáty se často se používají k povzbuzení, reflexi nebo sdílení životních zkušeností. Jsou ideálním způsobem, jak sdělit něco stručně, úderně …
Featured Image
Nechte čtenáře nasát atmosféru.  Když potřebujete vylíčit emoce, barvy, vůně, a třeba i chutě. Když jsou fotky důležitější než texty. Představte si, že jste uspořádali letní sportovní akci pro své zaměstnance a jejich rodiny. …
Featured Image
Pozvěte publikum na reálnou akci! Když chcete zviditelnit události, kde se můžete se svými čtenáři potkat naživo. Jedním z hlavních úkolů firemních médií je propojování vaší značky se čtenáři (ať už zaměstnanci nebo klienty). A …
Featured Image
Ať jsou vaši čtenáři v obraze! Zprávy jsou základním žánrem všech médií. Jednou větou nebo několika odstavci dáte svému publiku vědět to nejdůležitější, co se ve vaší společnosti děje. V novinařině se používá pravidlo pěti otázek, …
Featured Image
Ukažte, kam jste se posunuli a co plánujete do budoucna! Když chcete představit zásadní události týkající se vašeho brandu. Pro čtenáře je to velmi snadno čitelný a záživný formát, jak se o vás něco …
Featured Image
Ukažte, co si myslíte. Když chcete vyjádřit svůj postoj k aktuálnímu tématu, použijte tento krátký formát s velkou mocí. Skutečná síla komentáře ale spočívá v jeho nenápadnosti. Jak na to? Vyberte téma: Zaměřte se …
Featured Image
Uveďte věci na pravou míru dřív, než to za vás udělá někdo jiný. Když potřebujete naložit s rostoucími klepy, misinterpretacemi a dezinformacemi – třeba v kuloárech vaší firmy – tento žánr vám přijde vhod. …
Featured Image
Vybalte to na čtenáře. Když chcete přitáhnout diváky a čtenáře svou osobní a přitom praktickou stránkou – tento žánr odhaluje nejen osobnost dotyčného, ale i doporučení a inspiraci na užitečné či zajímavé předměty. Jak …
Featured Image
Nechte čtenáře nakouknout za oponu! Když potřebujete popsat třeba pracovní pozice, o jejichž náplni toho ostatní ve firmě moc neví – tento hravý lehký žánr vás zachrání. Žánr je to velmi flexibilní – můžete …
Featured Image
Předveďte svoje hodnoty a užijte si to! Když chcete odprezentovat firemní hodnoty, aniž byste čtenáře unudili, zkuste něco neotřelého a nového. Udělejte žebříček toho, co vás baví a čeho si ceníte. Představte si to …
Featured Image
Rozhovor – buďte autentičtí a jděte do hloubky! Když chcete předat komplexní zprávu o osobnosti či události stravitelným způsobem, vyzkoušejte tento osvědčený a nadčasový žánr. Jak na to Vyberte si respondenta, oslovte ho a …
Featured Image
Napište čtenářům, jak mají váš magazín číst. Když chcete navnadit čtenáře, aby četli dál – editorial je krátký, ale účinný žánr. Profíci vědí, že dobře uchopený úvodník může změnit všechno. Jak na to? Promyslete …
Featured Image
Vezměte čtenáře do akce! Když chcete do svého magazínu vnést více dynamiky, sáhněte po reportáži – přináší objektivní fakta opepřená dávkou akce ve čtenářsky atraktivním balení. Jak na to? Zúčastněte se události, o které …
Featured Image
Už brzy zde najdete 52 žánrů, které můžete použít pro svůj obsahový marketing. Sledujte náš Linkedin a žádný vám neuteče!