Nechte čtenáře nasát atmosféru.
Když potřebujete vylíčit emoce, barvy, vůně, a třeba i chutě. Když jsou fotky důležitější než texty.
Představte si, že jste uspořádali letní sportovní akci pro své zaměstnance a jejich rodiny. Místo toho, abyste popisovali v dlouhých odstavcích slunečné odpoledne plné her, smíchu a radosti, ukažte to! Jen se nejdřív ujistěte, že máte povoleno na akci fotit a fotky pak zveřejnit (obzvlášť, pokud se jedná o děti).
Jak na to?
- Najměte si profesionálního fotografa, domluvte potřebné vstupy na akci a dejte ho na místě dohromady s někým, kdo mu bude dělat „průvodce“ a ukáže všechny podstatné věci.
- Vyberte spolu nejzajímavější a nejrelevantnější fotky. Vždycky je lepší vybrat ty, kde jsou lidi zepředu, ukazují nějaké emoce a je dobře zachycena celková atmosféra.
- Napište popisky, ideálně ve spolupráci s „průvodcem“, který byl na místě. Můžou být delší, než míváte u fotek k jiným článkům.
- Vymyslete titulek a napište první odstavec. Tam patří popis události nebo místa, případně uvedení, kdo nás akcí provázel.
- Texty po korektuře a upravené fotografie pošlete svému grafikovi – ať už k zalomení do magazínu nebo k vytvoření slideshow na sociální sítě.
📝 Checklist
✓ vybrané a upravené fotografie
✓ popisky
✓ nezapomeňte uvést autora fotografií
Časová náročnost: 3/5
Finanční náročnost: 3/5
Délka: 3/5
💡 Tajný tip 💡
Máte fotek víc, než se vejde do magazínu nebo příspěvku? Umístěte kompletní galerii na svůj web a připojte do textu odkaz (použijte zkracovač bit.ly nebo QR kód).