Pozvěte publikum na reálnou akci!
Když chcete zviditelnit události, kde se můžete se svými čtenáři potkat naživo.
Jedním z hlavních úkolů firemních médií je propojování vaší značky se čtenáři (ať už zaměstnanci nebo klienty). A co je víc, než potkat se s nimi osobně? Využijte své kanály k informování o akcích, které máte v plánu navštívit nebo přímo uspořádat, a pozvěte je.
Jedná se o ideální žánr do interního magazínu. Každá společnost pořádá akce, na kterých se zaměstnanci můžou potkat a strávit společně nějaký čas. Tak jim dejte vědět.
Můžete zahrnout také oborové akce, třeba různé konference a semináře z vašeho oboru.
Jak na to?
- Posbírejte všechny vstupy (události), které chcete do článku zahrnout.
- Připravte a sjednoťte formát, ve kterém budete události prezentovat. Zahrňte titulek, čas a místo, základní údaje o akci a odkaz pro více informací nebo zakoupení vstupenek.
- Rozhodněte se, jestli přidáte fotky (například z loňských akcí), a připravte si je v dostatečné kvalitě.
- Zamyslete se nad štítky, obzvlášť, pokud máte v kalendáři více položek. Můžete události seskupit podle typu? Označte je štítky a vymyslete jejich systém (budou mít společnou ikonu nebo je rozlišíte barevně?), připojte legendu. V této fázi doporučujeme se poradit s grafikem.
- Připravte všechny elementy (texty po korektuře, fotky apod.) pro svého grafika a nechte ho vymyslet originální způsob, jak váš kalendář ztvárnit.
📝 Checklist
✓ jednotná struktura všech položek v kalendáři
✓ odkazy s dalšími informacemi (použijte zkracovač bit.ly)
✓ štítky pro různé druhy událostí
Časová náročnost: 2/5
Finanční náročnost: 1/5
Délka: 2/5
💡 Tajný tip 💡
Nepořádáte mnoho akcí ani se ve vašem oboru nekoná moc konferencí? Přidejte do kalendáře významné dny a státní svátky, které se dají k vaší značce vztáhnout.